Hyster H32.00F Dizel Forklift





















Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri















= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Verwendungszweck: Interne Logistik
Antriebsstrang
Motormarke: Diesel - Cummins C8.3-C
Funktionell
Hubkapazität: 32.000 kg
Bauhöhe: 437 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 40 - 60%
Zustand der Bereifung hinten: 20 - 40%
Bereifung vorne: 16.00-25
Bereifung hinten: 16.00-25
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Marco Levermann, um weitere Informationen zu erhalten.
Motorfabrikat: Diesel - Cummins C8.3-C
Løftekapacitet: 32.000 kg
Maks. passagehøjde: 437 cm
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Marco Levermann for yderligere oplysninger
- Pneumatic tyres
= More information =
General information
Field of application: Internal logistics
Drivetrain
Make of engine: Diesel - Cummins C8.3-C
Functional
Lifting capacity: 32.000 kg
Maximum passing height: 437 cm
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 40 - 60%
Rear tyres remaining : 20 - 40%
Front tyre size: 16.00-25
Rear tyre size: 16.00-25
Additional information
Please contact Marco Levermann for more information
Ámbito de aplicación: Logística interna
Cadena cinemática
Marca motor: Diesel - Cummins C8.3-C
Funcional
Capacidad de elevación: 32.000 kg
Altura máxima de circulación: 437 cm
Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 40 - 60%
Restante de neumáticos traseros: 20 - 40%
Tamaño de neumáticos delanteros: 16.00-25
Tamaño de neumáticos traseros: 16.00-25
Información complementaria
Póngase en contacto con Marco Levermann para obtener más información.
Domaine d'application: Logistique interne
Transmission
Marque moteur: Diesel - Cummins C8.3-C
Pratique
Capacité de levage: 32.000 kg
Hauteur de passage maximale: 437 cm
Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Autres informations
État neuf pneus avant: 40 - 60%
État neuf pneus arrière: 20 - 40%
Taille du pneu avant: 16.00-25
Taille des pneus arrière: 16.00-25
Informations complémentaires
Veuillez contacter Marco Levermann pour plus d'informations
Toepassingsgebied: Interne logistiek
Aandrijving
Merk motor: Diesel - Cummins C8.3-C
Functioneel
Hefcapaciteit: 32.000 kg
Maximale doorrijhoogte: 437 cm
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 40 - 60%
Resterend profiel achterbanden: 20 - 40%
Maat voorbanden: 16.00-25
Maat achterbanden: 16.00-25
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Marco Levermann
Marka silnika: Diesel - Cummins C8.3-C
Udźwig: 32.000 kg
Maksymalna wysokość: 437 cm
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marco Levermann
Marca do motor: Diesel - Cummins C8.3-C
Capacidade de elevação: 32.000 kg
Altura máxima de passagem: 437 cm
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Contacte Marco Levermann para obter mais informações
Марка двигателя: Diesel - Cummins C8.3-C
Грузоподъемность подъемного устройства: 32.000 kg
Максимальная пропускная высота: 437 cm
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Marco Levermann для получения дополнительной информации
Motormärke: Diesel - Cummins C8.3-C
Lyftkapacitet: 32.000 kg
Maximal frigångshöjd: 437 cm
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Marco Levermann för mer information